Jeg er lige flyttet i lejlighed, og var idag nede og hente en ZyXEL router fra Fullrate.
Jeg kom hjem med den og satte den til den trådløse router som er en Linksys WRT54G, både min og min kærestes computer samt hendes wii kommer fint på det trådløse net, men da turen kommer til min ps3 får jeg denne fejlkode DNS 80710102. 
Jeg prøvet så forskellige ting, men intet hjælper, jeg slår det så efterfølgende op på google og opdager så at det er en generel fejl ved Linksys WRT54G routeren, som tilsyneladende fucker op i det når den skal samarbeje med en PS3'er. 
Jeg har prøvet flere forskellige ting, som f.eks. og skifte den primære og sekundære DNS, skifte dem ud med nogle andre både på den trådløse router og i indstillingerne på min PS3, men lige lidt hjælper det..
Jeg har et sted læst noget om at man skal have DMZ slået til på den trådløse router, men aner ikke om hvordan, har også læst at det kan hjælpe at nulstille routeren, men så slår kæresten mig ihjel da det er hendes og hun mener at den er hellig ;)
Er der nogen forslag? er der nogen som ved hvordan man slår DMZ til??
Orv ja forresten - knalder jeg min PS3 direkte til den router jeg fik ved Fullrate via kabel, så virker det fint nok , men så er der jo ikke nogen som kan være på det trådløse net og det er jo heller ikke fedt.
Jeg har forresten også den seneste opdatering til min PS3.
Håber at der er nogen som kan hjælpe eller har lidt kendskab til det.