|
Flot klaret...Infocare |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2016 kl. 22:46 |
Jeg indleverede et KUN 4 måneder gammelt Panasonic 55" CXC725 til rep hos Elgiganten som de sendte videre til Infocare.
Den skulle have et nyt panel. Nu er der gået over en måned og intet hørt før idag. Panasonic melder ud med at tv'et kan IKKE laves grundet af at Infocare har tabt tv'et på værkstedet. Panasonic havde for længst bestilt et nyt panel fra Japan ........ Jeg skulle lige trække vejret og tælle til 10. Nu siger de bare at jeg kan få mine penge tilbage eller vælge et andet tv i butikken (Teknisk tilsvarende). Nu er det bare et dilemma igen for mig. De nyere tv'er er for det meste Kant Belyste LED....hvilket ville give mere bleeding eller lign ifht mit tidligere tv. Har kigget lidt på et Samsung KS7005.....men det er også Kant Belyst. Men et andet problem er at bagbeklædningen falder fra hinanden. Samsung har fortalt mig at HVIS det skulle ske så bliver det lavet i hjemmet.....altså ingen værksted besøg. De siger også at KS7005 levere et flot Sort Niveau......men ved ikke om det passer helt. Jeg ville helst gerne have et tv der kan levere et lige så godt Sort Niveau som CXC725. Hvad ville i vælge .....KS7005 eller et Panasonic igen.....(Begge er kantbelyste) den skal også DVB-S2 tuner. Har hørt fra en gut at HIFI - Klubben kan man se de fleste nye tv'er i et mørk rum og vurdere det selv.....Er det rigtigt og gælder det også for Tåstrup afdelingen ? Håber virkelig at der er nogen flinke gutter der kan hjælpe mig. Redigeret af xalodogan - 10-August-2016 kl. 01:54 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Jeg ville ikke stole på, hvad Samsung fortæller mig.
2. Købe et TV, hvor man allerede fra start véd, at der er problemer med at bagbeklædningen falder af!!!??? 3. Jeg ville klart vælge et Pana igen. Jeg har et kantbelyst Pana 640 (årgangen inden dit), og har ingen problemer med bleeding. Og mit er HELT sort... M.v.h. |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
SÅ vidt jeg kan læse mig frem til så er efterfølgeren til CXC725 et DX780. DVB-S2 tuner er super vigtigt for mig.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Hvorfor får du ikke bare samme TV igen?
Jeg kan se at Elgiganten har TV'et i 7 af deres butikker, så de burde kunne få TV'et hjem. Det ville jeg da snakke med dem om.
|
|
![]() |
|
Det er demo / returvarer. Da jeg tidligere har betalt for et sprit nyt tv er jeg ikke interesseret i en brugt varer.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
KS7005 i følge tek.no smadrer alle tv i det prisleje med hensyn til billedkvalitet.
Har hørt det samme fra Samsung med det bliver lavet i hjemmet og det er en produktionsfejl som er sket på første sending. Fejlen skulle være rettet - Hifiklubben Randers har ikke modtaget nogle retur pga bagbeklædning da fruen og jeg var forbi til en snak med dem. Vi har selv overvejet modellen nemlig, men ikke købt den på nuværende tidspunkt. Billedkvaliteten er en del bedre end vores 4 år gamle topmodel. Vi oplevede ingen bleeding eller dse fra de tre forskellige størrelser vi fik lov til at rode med. http://www.tek.no/artikler/test-samsung-ue55ks7005/349309/3 Avsforum mener det samme. https://www.avforums.com/review/samsung-ks7000-ue55ks7000-uhd-4k-tv-review.12659 Whathifi giver den også 5 ud af 5 http://www.whathifi.com/samsung/ue55ks7000/review Henrik B's udtalelser er helt reelle og noget man bør have med i overvejelserne, synes faktisk det er flot af ham at han er konstruktiv, da han plejer være meget "hård" når snakken falder på Samsung TV. Redigeret af JordanDK - 11-August-2016 kl. 15:58 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |