|
Bilka tilbud på TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde for nogle år siden en Philips top model med Ambilight til 28.000 kr
Hvis man ikke har lyse vægge, så bør man ikke overveje det. Men bortset fra det, så synes jeg lysshowet virkede fint til dagligt. Modellen var dog på værksted 3 gange indenfor 18 måneder. Først hvor de rettede sorte striber i panelet, men så begyndte billedet at flimre i de grå nuancer. Så blev det hentet igen og bagefter kom der sorte striber igen, men billedet flimrede ikke efterfølgende. Fjernbetjeningen var lækker, men resten var skod og det er endda uden at medregne smartv-delen, som dengang kun kunne vise film og billeder. Jeg vil ikke anbefale et Philips tv til nogen. Køb et Panasonic i stedet.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Er det her panasonic et fornuftigt bud ?
TX55DX600E Kan ikke rigtig fine nogle anmeldelser |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Pana 640 var sidste års bang for the buck køb. Ved ikke om 600 er med VA panel også.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Delvist, men jeg tror nu nok at du forstod det. Vil man have ambilight, er der kun Philips at vælge i mellem. Så må man leve med, hvad et Philips tv kan levere at halvgodt billede og et styresystem der har sit eget liv. Jeg har haft ambilight i en uge. Det behøves jeg ikke igen. Mangler jeg et større billede, køber jeg en større skærm. Er det for at få ensfarvet lys bag skærmen, kan jeg sætte lys op..... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
DX600 er desværre ikke en TV som er udviklet eller produceret af Panasonic! Panasonic lægger blot navn til, for at have en billigere serie. Mit råd vil være, at vælge et fra 7xx-serien. M.v.h. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Det lyder interessant at det primært handler om hardware. Så har hverken Sony og Philips styr på den del.
Men shield har selvfølgelig ikke alle TV elementer, da den ikke skal styre tunere m.m. Men nu kommer B&O jo med en android TV, så må det vel være en lakmusprøve på om der kan komme styr på tingene med den rette hardware.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |