|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 20:12 |
Jeg er ved at etablere min første hjemmebio
![]() Så er det,a t jeg overvejer om jeg skal få en PS3'er med, med det samme. På pricerunner.dk kan jeg se, at 80GB'en koster 3500 kr. herhjemme - og at jeg kan få den for 2800-3000 i England (fx hiwayhifi.com) eller Tyskland. Er der nogen problemer med at gøre dette? Er det den samme pakke man køber, eller er der forskel ml. landende? OBS: Er der nogen der ved om 80GB'eren understøtter DTS-HD Master Audio? /Clinten |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Man kan få den hos wupti.dk i øjeblikket. Inklusiv en film. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Video/PS3-80GB-Bl uRay-bund_(Wupti1).html Det var måske en mulighed.
|
|
![]() |
|
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Prisen er i hvert fald bedre end de andre på Pricerunner
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |