|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 25-December-2008 kl. 02:26 |
|
hmm, http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/12/24/113056.htm ? |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Ja der er ikke nogen ny PS3 på vej. Det viser med al tydelighed den person der har skrevet artiklen, har jord i hovedet. Det er det samme omtale af, at PS3 er en strøm sluger fordi den ikke slukker af sig selv. Det er vel normalt at man selv skal slukke de ting der bruger EL i hjemmet. |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Nu er en PS3 i stand til at brænde strømmen af på en meget diskret måde. Den gør ikke meget væsen af sig med hverken lys eller lyd, mens den er tændt. Jeg tror faktisk ikke, at jeg har andre apparater i hjemmet, som så ubemærket kan forbruge 170 watt uden nogen form for nytte. Jeg fatter ikke, at man ikke har lavet en indstilling, så den selv slukker efter xx minutters inaktivitet, hvor xx evt. vælges af brugeren.
Vores Sony DVD-afspiller slukker selv, hvis den ikke har været i brug i nogle minutter. En PC kan også ganske let konfigureres til det. |
||
![]() |
||
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
|
... og det samme kan en PS3? Settings / Power Save Settings / System Auto-Off !? |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Fantastisk. Jeg takker. Jeg mente ikke, at der var en sådan indstilling.
Nu kan man så bare spekulere over, hvor mange færre kulkraftværker, man skulle have i drift verden over, hvis den indstilling var default på nye playstations. |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Den artikel er så fuld af huller!
Jeg er ret sikker på at der nok er nogen i danske hjem der skal få ødelagt nogle PS3 harddiske af når de får strømsparre skinner ! |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
og det kan Sony jo være glade for, så sælger de måske også nogle flere maskiner.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |