|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12369 |
![]() |
Hvis patchen har været ude i en uge, så undrer det mig at førnævnte side ikke er blevet opdateret. Kan du levere nogle links til at underbygge din påstand?
|
|
![]() |
|
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jo da, RB forums er nok bedste source der er :P
http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=101961 Men kun til PS3 lige nu. Hvilket jeg enlig nok glemte at skrive.... |
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12369 |
![]() |
Nu har World Tour-trommerne jo også virket på 360 Rock Band-spillene lige fra starten...
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
Fedt hvis de virker - ja det er ps3 vi har - nogen der ved hvad prisen fra usa bliver (told)?og link til en god side? Skal også til london til nytår - mon det kommer ps inden da???gæt |
|
![]() |
|
![]() |
Rock Band 2 kan fås hos Axel Music for omkring 360,- inkl. forsendelse og 100% toldsikkerhed (altså du betaler IKKE told, moms eller servicegebyr
![]() |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
dvs at den her RB også kan bruges til GHWT? og er det den første RB?(gode melodier) |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
er rimelig sikker på jeg så rock band 2 (game only) i en af spil butikkerne i fields igår?
jeg importerede rock band 1 med instrumenter fra usa for lang tid siden og har ikke fortrudt! da rock band 2 (game only) kom i usa blev det også importeret asap ^^ bruger godt nok GH3 les poul guitar som bass i spillet xD angående om man bør vælge det ene eller det andet.. svært at sige ![]() ![]() |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
nej dette er det første rock band spil: http://www.365games.co.uk/index.php?productID=1788 rock revolution skulle være rimelig skidt i sammenligning med RB og WT |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
skal man tage bundle versionen for at få instrumenter med?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |