|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
Klart battlefield: Bad Company.
Ang headset er der jo kommet et officielt bluetooth headset fra sony. Det sgu skulle jo gerne spille uden problemer, desuden er det ok billigt i udlandet (england). |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
ej så godt er BC nu heller ikke =) det er nice nok som online krigsspil i den kaliber men det har bare sådan en underlig styring s: den føles bare forkert.
|
|||
![]() |
|||
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
||
Mjoh, jeg kan nu bedre lide Source. Men det drejer sig bare om tilvænning. ![]() Men CS bliver aldrig spillet, efter jeg fik Xbox for lidt over et år siden. ![]() |
|||
![]() |
|||
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
||
Ja, når man først har lært at spille 1.6, så ved man godt, hvad der er bedst. |
|||
![]() |
|||
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
||
Halo 3 nemlig
![]() Redigeret af LiquiDelta - 11-Januar-2009 kl. 22:26 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Hvis vi skal være pernitten, så er Kilzone 2 ikke FPS! FPS betyder First Peron Shooter, og i de videoer jeg har set, ser man ikke viewet som First Person, men skråt bagfra.... --- Nå, jeg må rette mig selv - de videoer jeg så var spectatorview... det er FPS... Men ellers så er jeg selv til Warhawk, Battlefield Bad Company og Resistance 2 på PS3, og Battlefield 2 og 2142 på pc... Redigeret af zulfo - 12-Januar-2009 kl. 09:48 |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Anaz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Okay, har nu spillet lidt resistance 2, dog ikke på nettet, men sammen med
en ven. Hvad sker der for at man ikke kan spille multiplayer i campaign mode altså offline!!!? Det kunne man da i 1'eren! Ellers har den mest stået på fifa som er forrygende underholdning! |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Nej det er lidt ghey .. det kunne nu ha' været nice og lalle lidt rundt med en IRL kammerat og pløkke monstre, hvis der så også bare kom flere monstre hvis man var 2 mand. Ligesom når man spiller co-op online. men hvis du har tænkt dig og spille online en dag så har vi stablet en klan op hvor vi indtil videre er 11 mand der spiller aktivt samt nogle flere som også har tænkt sig og spille på et tidspunkt. Her er der i hvert fald et link hvis du skulle være interesseret: |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
forresten dig og din ven kan jo godt spille sammen i co-op offline hvis det er det i vil, det følger ikke den oprindelige historie, men er mere sådan en bag om historie hvor du ligesom får forklaret det hele lidt bedre. I kan også spille sammen online splitscreen sammen med andre, tror dog bare ikke i kan spille deathmatch, team deathmatch osv imod andre med splitscreen.
|
|||
![]() |
|||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |