|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 09-Januar-2009 kl. 20:12 |
Har problemer med at søge i forum, derfor dette, sikket trivielle, spørgsmål. Jeg skal have mig en PS3 og skal bla. bruge den til BR film. Jeg ønsker derfor at kunne styre den med min universiel fjernbetjening. Skal jeg ud og købe en IR fjernbetjening med USB-modtager for at opnå dette? Tak for jeres svar og tålmodighed, Mouse |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
![]() |
|
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Tak vipmlo. Den loesning ser ud til at virke, og samtidigt sjovt at rode lidt med PS3. Hvis man nu saette PS3 til en energispare-stroemskinne. Saa vil den i det mindste slukke naer forstaerkeren bliver slukket. Men den taender vel ikke af sig selv? Jeg formoder on/off kontakten er elektronink og ikke mekanisk. Og man skal naturligvis fortsat ud og koebe en IR fjernbetjaening, til selve betjaeningen. Red. Har lige vaeret inde paa www.schmartstuff.com og set deres PS3IR-PRO. We currently offer two IR upgrade kits for the Sony PS3. The newest model, the PS3IR-PRO, is an IR to Bluetooth converter. The PRO model fully supports all 51 PS3 remote key functions and the PS key, the media keys, and even the color keys. The PRO model is the ultimate solution for gaining full IR control of your PS3. Now you can use a single remote for everything again! Denne kan altsaa ogsaa styre on/off funktionen. Nice! Pris for PS3IR-PRO: 100$ + ca. 24$ i forsaendelse. Se endvidere paa: www.remoteshoppe.com/index.php?itemid=803. Findes der ikke en universiel fjernbetjaening der ogsaa understoetter BlueTooth? Redigeret af Mouse - 10-Januar-2009 kl. 08:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Har set et sted at Ricavision VAVE100 har BluTooth og at den skulle kunne betjaene PS3. Men Ricavision naevner ikke PS3 paa deres hjemmeside, hvorfor jeg nu er i tvivl. Er der nogen der ved noget om denne? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |