|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 11:45 |
Hej,
Nogle der har sat en wii til deres reciever for at få den upscalet fra feks component/composit til HDMI? Det er et af mine argumenter overfor damen til at købe nyt surround-setup, så vil bare lige høre om det er en mærkbar kvalitetsfremgang? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
mærkbar kvalitetsfremgang via component, så skal du nok op i 876 med reon chip. Ellers er der nok ikke en større forskel. Troede ikke man brugte
composit mere, det er jo et af de dårligste video signal man kan bruge. Redigeret af xcardman - 11-Januar-2009 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Det er det uden tvivl ja. Men det eneste der fulgte med Wii'en. Desuden hænger tv'et helt inde ved vægen, så der er ikke plads til de forholdsvis lange component stik.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du vil opleve en større forbedring med et skift til component, end køb af en onkyo reciever. Den skal du så købe af andre årsager, har selv lige fået en 806 og den spille rigtig godt. Redigeret af xcardman - 11-Januar-2009 kl. 13:25 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er også planen. At skifte til component, som så upscaleres en smule igennem recieveren.
Der er også grundet lydopgradering jeg vil købe, men skal jo have damen med på den, på en eller anden måde. |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Godt nok et tyndt argoment for at få damen med på vognen, men HEY hvis det virker :) Jeg tæt på at købe 876, men her siger hun nej, så kunne være jeg skulle prøve dit trick.
|
|
![]() |
|
![]() |
alle kneb gælder |
|
![]() |
|
![]() |
I krig og hifi...
|
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Kan du ikke bare bruge sådan en her? http://www.wiredco.com/male-female-right-angle-audio-video-a dapter-gold-p-283.html
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |