|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kurvand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 13:17 |
Hej Jeg er den heldige ejer af en PS3 60 GB. Og efter lidt søgen på nettet fandt jeg programmet tversity. Det har fungeret fejlfrit, bortset fra når det drejer sig om img eller iso filer. Er der en eller anden måde man kan få det til at virke eller skal jeg have en anden mediaserver? Glæder mig til at høre fra jer! |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Den kan afspille iso filer, og stort set alt andet. Dog ikke .img filer, men ellers sparker den r.. http://code.google.com/p/ps3mediaserver/ Redigeret af rigo - 13-Januar-2009 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
Kurvand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Tak Prøver så denne istedet...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |