|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:05 |
Har siddet og spillet det de sidste par dage i multiplayer mode og det virker underholdende, ku godt tænke mig at vide om der er flere herinde som spiller det online eller vil gøre det, ku være sjovt at spille sammen med andre fra forummet. Skal lige siges det først udkommer på fredag og får det gode anmeldelser så nupper jeg det. |
|
Samsung 55" UE F7005
Panasonic 42" PX80 Sonos Connect Amp Playstation 3 Samsung Blu-ray BD-D5100 Samsung Series 5 NP535U3C 2x Scandyna minipods Incoming 17 juli. Scandyna Bassstation |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
tjoh det kunne måske være et spil der blev samlet op i fremtiden en gang men jeg tror personligt ikke at det spil får mere end 8/10 ved www.gamespot.com måske 7.5-8. men så længe spillet er sjovt er anmeldelserne jo sådan set ligemeget. :) |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Har os tænkt på at købe det.. Så jow jeg er da helt sikkert klar |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |