|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg havde kun en gammel mp3-afspiller liggende på 128MB (meget gammel
![]() Du kan vel tage backup af det hele, hvis du ikke gider at hente det igen, men med min forbindelse er alt hentet igen og opdateret i dag ![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Corner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Sry jeg spørger lidt uden for emnet. Vil man kunne mærke hastighedsforskel hvis man skifter harddisk (til det værre), når nu det ikke er den "officielle" medfølgende harddisk man bruger:)? |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Det var det den havde installeret til mine spil der fyldte. MGS4 havde lige brugt 4500mb. Så slettede alt der havde med spil at gøre, og overførte back up til min usb nøgle. Så nu venter jeg bare på at modtage den. Corner: Nu har jeg ikke selv fået skiftet den endnu, Men vil ikke tro der er forskel, da den man køber jo er næsten det samme bare med flere gb på. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Der er ingen forskel i hastigheded. Den der sidder i fra start ar 5400 RPM. Man kan enda sætte en 7200 RPM disk i. Men så risikerer man dog at maskinen måske vil støje mere, da den med en 7200 RPM disk vil blive varmere. Den reelle forskel i hastighed er vel også minimal, det er jo ikke sådan at PS3 konstant står og læser fra disken, så om det tager 1 -2 sekunder mere når den læser kan jo reelt være ligegyldigt. |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Hvorfor kan denne ikke bruges? http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=93541&prodid= 154482 Begrænsning i disk controlleren i PS3? |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Skulle ikke være et problem, vil jeg tro. Begrænsningen har kun været (indtil nu) at få 500GB ned på en 2.5" disk.
http://digg.com/playstation/500GB_PS3_Harddrive_Samsung_HM50 0LI_Tested_Successfully |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja det er muligt der er kommet nyere diske på markedet, siden jeg købte min. Det er ved at være noget tid siden, og udviklingen går hurtigt. Disken må max være 10 mm i højden, eller passer den ikke ind i PS3 slæden. Det var da jeg købte min ikke muligt at få en disk der overholdt det krav der var større end 320 GB. Men det har nok ændret sig siden da. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |