recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Probs med GTA4 online + java ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProbs med GTA4 online + java ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
quasimodo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Probs med GTA4 online + java ?
    Sendt: 24-August-2008 kl. 13:29

Hej boys and girls.

Har problemer med at blive smidt af GTA4 når jeg er online. Den siger nogle gange noget med NAT problemer(router??)

DeT andet er. hvordan opdatereer jeg min java (hvilken fil skal man vælge))) og kan man i det hele taget opdatere sin jave på 'PS3 ??

Til sidst. Jeg har enabled cookies men kan ikke få lov til at tjekke min hotmail.com, hvad gør jeg her ???

på forhånd tak

Quasi

Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2008 kl. 14:21
ang. NAT-problemer kan det være router eller din Internet-udbyder, hvis ikke GTAs egne server (eller p2p). Jeg har ikke spillet online i GTA, så jeg kender ikke kvaliteten.

ang. Java, nej du kan ikke opdatere den selv (du må vente til at Sony laver en ny firmwareupdate, hvor de opdaterer browseren, som de gjorde i foråret med flash)

ang. hotmail, bruger det ikke, så jeg ved ikke hvad der er galt. Cookies virker fint nok på andre sider jeg har på PS3en.
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu