recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabel til at forbinde en PS3 til Z-5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabel til at forbinde en PS3 til Z-5500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tveskaeg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2004
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Kabel til at forbinde en PS3 til Z-5500
    Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:37
Jeg er ved at købe et Logitech Z-5500 surround anlæg til min PS3.

Er der nogen her der kan bekræfte at det er et kabel af denne type som jeg skal bruge til at forbinde dem?

Link til kabel

Redigeret af tveskaeg - 03-Marts-2008 kl. 17:38
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:53
Det er det helt rigtige kabel :)

God fornøjelse med anlæget :)

Redigeret af hyldig87 - 03-Marts-2008 kl. 17:53
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2008 kl. 11:11
nogen der gider og linke til det rigtige kabel igen
eller give mig det helt rigtig navn har selv lige fået
z-5500 men er lidt i tvivl om hvad det er for et kabel
helt præcis.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2008 kl. 12:03
Du skal bare bruge optisk

Dette har jeg selv brugt
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2008 kl. 22:58
Hvordan er lydkvaliteten i det Z-5500 system? Rimelig acceptabel eller tættere på tam, metallisk dåselyd?

Jeg bruger altid hovedtelefoner (et par gode Sennheiser HD595, sat til mit Samsung M87) til spil, film og TV, og eftersom jeg bor i lejlighed, ofte ser film mv. om natten og godt ved hvor meget jeg selv ville hade en nabo der konstant havde surroundanlæg bragende , så har jeg sådan set droppet alle planer om at investere en 10-15.000 kr. i et "rigtigt" surround system (receiver, højttalere), men de par tusinde et Z-5500 sæt koster kunne jeg da muligvis godt fristes til at spendere - forudsat at jeg ikke øjeblikkeligt ville gå tilbage til hovedtelefoner på alle tider af døgnet pga. elendig lyd.
Prisen - kun dobbelt så meget som mine hovedtelefoner, for 5.1 surround, fem sattelitter og en subwoofer - lover jo ikke ligefrem det helt store.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2008 kl. 23:47
Altså, Z5500 er MEGET kritisk (synes jeg) mht. til hvad der kommer ind som kildemateriale.

De spiller egentlig udemærket. Jeg synes udmiddelbart at der er en god investering som begynder surround - men når du går over til noget andet, som fx. mit anlæg, så ved man ikke hvordan man kunne holde lyden ud - det er ikke fordi sættet spiller elendigt, men det er jo begrændset hvad man skal regne med at få for 1900 med 5 sattelitter og en sub.

Jeg savner faktisk mit Z5500 til pc'en - og jeg har Sennheiser HD650.
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2008 kl. 02:17
Okay, så kan det være jeg finder på at købe sådan et sæt - det er jo heldigvis ikke den helt store udgift hvis det skulle vise sig at jeg ikke kommer til at bruge det ofte.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2008 kl. 12:03
Altså, jeg ville da helt sikkert synes du bør prøve det - hvis du køber ved fjernsalg (netbutik) kan du jo aflevere det tilbage indenfor 14 dage

For at uddybe det lidt, så mangler hovedtelefoner noget som anlæget har - den "fysiske" følelse af at være der. Bassen er en tand for stærk, men jeg havde mit sæt i 4 år, så det er nu ikke fordi jeg ikke VAR tilfreds med det - men man kan vel godt opgradere til en Audi A6 selvom man var tilfreds med Audi A4?
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2008 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

...
For at uddybe det lidt, så mangler hovedtelefoner noget som anlæget har - den "fysiske" følelse af at være der...

Det er lige præcis den jeg savner ind i mellem. Men hvis lydkvaliteten er dårlig (hvilket jo så ikke lader til at være tilfældet her) så vil jeg nu hellere undvære den fysiske følelse og i stedet tage dynamikken og detaljerigdommen fra mine hovedtelefoner.

Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 252
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2008 kl. 16:33

Jeg har Z-5500 koblet til mit Panasonic PX80 og min PS3 og jeg er ovenud tilfreds med lyden, men det er nok også fordi at jeg ikke bruger det så tit at jeg vil investere i et surround anlæg til 10k+. Og til prisen får du en fantastisk lyd, men som Anima er inde på så kan det selvfølgelig ikke sammelignes med et prof. surroundanlæg.

mvh Jørn

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2008 kl. 13:43
Jeg har også et sæt Z-5500, som giver en fin lydoplevelse i min hjemmebio. Jeg kan kun anbefale det, hvis man ønsker en billig løsning til at levere filmlyd. Som musikanlæg ville jeg nok vælge nogle lidt større højtalere.

Ellers kan du jo kigge på denne løsning her
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu