|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 11:34 |
Hey jeg skal ud og invistere i GTA IV, jeg sådan set gennemført spillet, bare hjemme hos noget familie, men vil meget gerne selv eje spillet og se om jeg kan få klaret de 100%
Men jeg vil meget gerne have det til min PS3 da den er min fortrukne konsol har også en Xbox 360. Men når jeg læser div. steder, så kommer der ekstra content eksklusivt til Xbox, men ville høre om der er nogen der ved om dette vil kunne hentes og spilles uden spillet? eller vis jeg bare låner en kopi eller sådan noget? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hvis du spørger om man kan spille downloadebel content uden, at have orginal spillet så er svaret nej.
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
tror snarere der spørges til om der er downloaded content til både xbox og ps3?
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
altså så vidt jeg ved udkommer det jo kun til xbox 360..
Men spørgsmålet så bare lidt i om det var latterligt og købe det til PS3 i stedet for Xbox 360.. altså er ekstra områder eller er det bare nogle nye ekstra missioner. så jeg kune låne spillet til min xbox og så gennemføre det ekstra og så er det det, så vil der ikke være mere i det udover du har fået lidt nyt historie. |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
nogle tale om at det er byerne fra vice city og san andreas der udkommer men rockstar har ik ofentligt gjort noget i nu. en ting er dog helt sikert at det kun kommer til xbox360(michrosoft betalte hvist omkring 20millioner dollers for det)
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er faktisk $50.000.000! Ifølge MS skulle DLC give 15 timers ekstra spilletid, mem om det er samlet eller hver af de 4 episoder ved jeg ikke. Uanset hvad så kommer det ikke på én gang, så en invistering i spillet lyder fornuftigt. Dog er det mange gætterier omkring disse DLC episoder, og det eneste relle info omkring dem er fra MS (Som har betalt, men ellers intet har med dem at gøre). Forvent dog at give 1200 - 1600 MS point (110 kr. - 145 kr.) for hver episode. Billige bliver de i hvert fald ikke. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Jeg tror ikke du skal forvente at de koster mere en 500 MS point. Dem der forudbestilte fik jo lovning på den første gratis, og det gjorde jeg nemlig. Og jeg fik nemlig et skabelod med 500 point på med i købet.
Så mon ikke det bliver prisen, ellers har jeg ikke fået det jeg fik lovet. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay... det er sku svært at finde rundt i når der ikke er noget konkret ude.. Men jeg tror nu jeg køber PS3 udgaven.. så kan jeg se når der er kommet et par episoder og vis det virkelig er noget må jeg også købe spillet til xbox også.. Kan se det ikke koster andet end 300kr nu..
|
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
fanme et godt spil
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |