recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic CXC725 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic CXC725 ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 09:00
Jeg har et cx700 og undgik ganske bevidst cx725, da jeg ikke ville bruge den ekstra Remote alligevel.
Dernæst skulle der være noget hz forskel (fra 800-1000hz), som jeg vil påståes ikke kan ses.
Panasonic angiver dem også som ens, cx725 er en retailer version, som Elgiganten vidst står alene for.
Jeg kan ingen forskel se på dem overhovedet og har heller ikke bleeding. Noget jeg selv hader og grunden til jeg gik 55" bagbelyst:).
Kom fra vt30 og syntes ikke jeg har tabt noget
Til top
silverj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér silverj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 09:33
hej husk lige at have fortrydelsesret ret når du køber en panasonic 225 med bagbelysning jeg har 
måtte sende 2 tv retur på grund af hvide striber (bleding) langs kanten,men kan du få en uden
disse striber så er det et fint tv.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af silverj silverj skrev:

hej husk lige at have fortrydelsesret ret når du køber en panasonic 225 med bagbelysning jeg har 
måtte sende 2 tv retur på grund af hvide striber (bleding) langs kanten,men kan du få en uden
disse striber så er det et fint tv.

Men ellers er bagbelysning på flere områder en fordel fremfor kantbelysningWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 10:01
Hvide striber.....???

Kan du komme lidt nærmere ind på det. Hvornår var de mest synlige ?

Hvornår købte du dit tv ?
Er det model 725 vi snakker om her ?
Til top
silverj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér silverj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Hvide striber.....???

Kan du komme lidt nærmere ind på det. Hvornår var de mest synlige ?

Hvornår købte du dit tv ?
Er det model 725 vi snakker om her ?

hej  det er model 725 fra Elgiganten købte den på tilbud til 10000 men kunne ikke
leve med de hvide kanter,kunne skrue ned for lyset men kunne ikke få det helt væk
er mest synlig ved ensfarvet baggrund ,men ja bagbelysning skulle være det bedste
bedre en kant belysning,fik kalibrering tvet hos elg.billede var også flot.
Men sendte det retur købte så et nyt magen til ,samme fejl,så bruger bare min
gamle plasma tv lidt i nu.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 10:25
Øhh...nu gør du jo mig bare mere nervøs. Har kun hørt positivt om dette tv. Gider virkelig ikke det med hvide striber eller skygger i hjørnerne.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 10:26
Hvorfor har du ikke sendt nr.2 tv retur siden der er fejl på det ?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Hvorfor har du ikke sendt nr.2 tv retur siden der er fejl på det ?

Det har han også. Læs hvad han skriver.

Held og lykke med at finde den "perfekte" fladskærm...

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 11:07
Den perfekte fladskærm findes som bekendt ikke . omend jeg mener at jeg har en som er meget tæt på.

Ofte skyldes fejl som nævnt ovenfor, en uensartet belægning i bagbelysning området. Det er ikke en fejl alene hos Panasonic, men kan ses hos alle fabrikanter. Det bør ikke forekomme, for på en eller anden led er det jo producentens kvalitetsstyrings system der svigter.

Desværre skyldes oplevede fejl også, at brugeren ikke lægger nok vægt og interesse på TV´ets indstillinger. Jeg følger ret god med på TV - LED området, og min opfattelse er, at jo mere avancerede panelerne bliver, jo større krav stilles til brugeren. Heldigvis er det sådan, at flere producenter indlægger nogle ret præcise indstillinger - ofte benævnt movie eller cinema o.lign., men alligevel bør brugeren lægge vægt på yderligere forbedrede indstillinger for netop at undgå irritationsmomenterSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
silverj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér silverj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Den perfekte fladskærm findes som bekendt ikke . omend jeg mener at jeg har en som er meget tæt på.

Ofte skyldes fejl som nævnt ovenfor, en uensartet belægning i bagbelysning området. Det er ikke en fejl alene hos Panasonic, men kan ses hos alle fabrikanter. Det bør ikke forekomme, for på en eller anden led er det jo producentens kvalitetsstyrings system der svigter.

Desværre skyldes oplevede fejl også, at brugeren ikke lægger nok vægt og interesse på TV´ets indstillinger. Jeg følger ret god med på TV - LED området, og min opfattelse er, at jo mere avancerede panelerne bliver, jo større krav stilles til brugeren. Heldigvis er det sådan, at flere producenter indlægger nogle ret præcise indstillinger - ofte benævnt movie eller cinema o.lign., men alligevel bør brugeren lægge vægt på yderligere forbedrede indstillinger for netop at undgå irritationsmomenterSmile
ja det er rigtig,Den perfekte fladskærm findes ikke,jeg ser tv i en mørk stue kun 2 små lamper tændt
kunne skrue ned,men kunne se det sommetider,særlig ved ens farvet baggrund,prøvede at skrue 
baglyset ned til ca 8 men der var stadigvæk lidt.
Så jeg bruger min plasma lidt i nu som også er en Panasonic.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af silverj silverj skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

ja det er rigtig,Den perfekte fladskærm findes ikke,jeg ser tv i en mørk stue kun 2 små lamper tændt
kunne skrue ned,men kunne se det sommetider,særlig ved ens farvet baggrund,prøvede at skrue 
baglyset ned til ca 8 men der var stadigvæk lidt.
Så jeg bruger min plasma lidt i nu som også er en Panasonic.

Jeg vil så mene, ud fra min egen erfaring, at et LED panel rent billedmæssigt ikke fungere specielt godt med så lidt belysningSmile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 12:59
Ja altså, jeg ser mine yndlingsfilm i et rum som ikke er belyst med andet end Ideal-Lume Panelight

Jeg kan ganske svagt ane lyse striber 15-20cm ind på skærmen hvis jeg viser et 20IRE testbillede, intet ved  0IRE og 10IRE. Men det er så lidt, at jeg ikke vil betegne det som et problem. Det skal noteres at mit er kantbelyst. Jeg er yderst tilfreds med mit tv.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu