recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dødt xbox 360 disktray, lidt hjælp tak :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdødt xbox 360 disktray, lidt hjælp tak :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: dødt xbox 360 disktray, lidt hjælp tak :)
    Sendt: 01-August-2008 kl. 12:04

Min ikk engang 1 år gamle xbox 360 er lige gået i stykker, disk trayen, (navn på dansk?) er lidt død :(

Det heldige er, at jeg har bestilt en ps3 for 3 dage siden på www.coolshop.dk med MGS4 :)

mit første spørgsmål er, går det under garantien? det er jo ikke selvforskyldt. Har ikke studeret papirerne som følger med så nøje endnu og har ikke haft ringet ind til microsoft endnu, forresten, kommer ringer jeg ind til en dansk central eller for jeg fat i en eller anden Inder som ikke kan snakke engelsk? :/

Noget helt andet er, at nu er jeg sku blevet træt af den og kunne godt tænke mig at sælge den (når den er lavet) ville det være rimeligt at sælge den for 4000kr (+?)?

der medfølger:

4 trådløse joysticks inkl. oplader og genopladelige batterier samt de andre originale batterier som følger med til joystickene.

VGA stik, samt alle originale stik.

16 spil:

Halo 2 xbox original.

Ninja Gaiden Black xbox original (ligger på  hdd.)

Splinter cell Double agent.

Gears of War.

PGR4.

Mass Effect limited special edition i metal æske.

Lost Odyssey.

Bioshock.

GTA4.

VIva Pinata/Forza 2 bundle.

Kameo.

Call of Duty 2,3 og 4.

Marvel Ultimate Alliance.

Der er vidst også 1400 point til xbl og guld medlemsskab til omkring jul samt 2-3 mdrs fri xbl guld medlemsskab via månedes kort som medfulgte til konsollen og andre spil.

Xbox er ikke blevet brugt alt for meget, og har aldrig stået tændt i flere timer af gangen, jeg var bare uheldig og få en med dårlig disk tray i.

Jeg er ikke helt vildt sur på at det skete, det er jo alligevel skide varmt udenfor så den ville alligevel ikke blive brugt for meget og kunne godt bruge pengene.

Vil sku ha mig et Panasoinc 42PZ80 tv inden jeg flytter med fruen. :)

Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2008 kl. 12:07

Ring til microsoft, så har du en ny der duer inden for 2-3 uger, og ja de har en dansk afdeling.

/Hans

Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2008 kl. 12:15
okay mange tak :)