|
Søger info om Sony W805/815 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2015 kl. 15:39 |
Hejsa.
Jeg var heldig at få fat på et Sony W815 fra Bilka til 5000 kr. Desværre havde de problemer med deres antenne signal, så jeg kunne ikke se hvordan tv'et viser alm. tv kanaler. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide fra jer der har et, om det viser et godt billedet. Jeg tog lige over til Elgiganten hvor de havde et i 50". Men det klarede ikke de hurtige bevægelser ret godt. Er det et problem med denne model? Hvor lang tid tager den om at skifte kanal når man zapper? Jeg sidder 3 meter fra tv'et som jo er et 55". Er det for lille en afstand? Ps. Grunden til jeg spørger er at jeg ikke kan returnere tv'et hvis det er udpakket. mvh Allan Redigeret af pipper - 21-September-2015 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fejlpost.
Redigeret af Flemming Larsen - 21-September-2015 kl. 15:43 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanalskift tager 2-3 sek. på en W805, og 3 m er fint
![]() Prøv at Google: test sony w805 - så kommer der en udmærket dansk hjemmeside frem med en fremragende test af samme fjernsyn (bort set fra farven sort vs. grå og motionflow 400 vs. 600). Har et 55W805 i køkkenet og er ganske tilfreds med billedet. Ser ikke meget sport så kan ikke lige udtale mig mht. hurtige bevægelser, men til alm. film og tv, har jeg ikke oplevet nogle problemer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |