recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-65CXW414
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-65CXW414

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af eddiedietz eddiedietz skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det vil da også være underligt med den feature på en bundmodel.
Ja, især når ingen 4K TVer har 3D. Der er jeg så den naive type, der tror på at et TV har 3D, når der står de har det.

Det er da noget værre vrøvl. De fleste 4k tv har da 3d 
stikprøve: http://www.samsung.com/us/video/tvs/UN55JS8500FXZA
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 13:34
Tilgengæld har w414 ikke mulighed for at vise 4k fordi:

"Vær opmærksom på, at du har brug for en ekstra boks for at kunne streame 4K-indhold til skærmen."
http://flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1424682573
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
eddiedietz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eddiedietz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af andmm andmm skrev:

Oprindeligt skrevet af eddiedietz eddiedietz skrev:

Det vil da også være underligt med den feature på en bundmodel.
Ja, især når ingen 4K TVer har 3D. Der er jeg så den naive type, der tror på at et TV har 3D, når der står de har det.

Det er da noget værre vrøvl. De fleste 4k tv har da 3d 
stikprøve: http://www.samsung.com/us/video/tvs/UN55JS8500FXZA
Det var ment som en lidt sarkastisk kommentar på kommentaren om at ingen 4K TVer havde 3D. Altså, det er underligt at en 4K bundmodel har 3D, hvis ingen 4K har 3D. Prøvede at være sjov, men den faldt vist lidt til jorden. Men ja, en hurtig søgning viser at de fleste har 3D.

Er der en butik i Aarhus hvor man kan få lov til at se både passiv og aktiv 3D på 4K TVer? Det kunne være rart at afprøve det inden et køb. Nogen vil måske fraråde passiv 3D, men læste en artikel der fortalte at passiv 3D fungerer markant bedre på 4K, da de sorte streger på hver anden pixellinje er halv størrelse. Så billedet skulle være bedre.
Til top
eddiedietz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eddiedietz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af andmm andmm skrev:

Tilgengæld har w414 ikke mulighed for at vise 4k fordi:

"Vær opmærksom på, at du har brug for en ekstra boks for at kunne streame 4K-indhold til skærmen."
http://flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1424682573
Tak for info! Er det noget der er generelt for lidt billigere 4K TVer? Jeg har besluttet mig at spytte lidt flere penge i mit næste TV, for at få noget ordenligt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 14:16

jeg havde hørt det fra en forhandler, at 3D og 4 K endnu ikke var at finde i samme TV.
Det er jo så heller ikke første gang at forhandler oplysninger viser sig at være forkerte.

Det var pokkers - man kunne såmænd også få 4K og 3D i samme TV sidste årLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu