|
Smart TV & REMUX BD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2015 kl. 16:45 |
Jeg håber i kan svare på mit spørgsmål.
Jeg skal snart have mig et smart tv da jeg stadig har et gammel 40" Sony KDLV2500 fra 2007. PT afspiller jeg mine dvd'er & Bluray Remux film fra en NAS via min Dune HD Base 3D afspiller. Det fungere fint. Men kan jeg evt undvære min HD afspiller når et nyt tv kommer ......jeg mener kan tv'erne afspille film som er i MKV format med DTS-HDMA i remux udgave ? *DTS-HDMA eller alm DTS må gerne dekodes til alm lyd da jeg ikke har noget surround udstyr. Men kan tv'et det helt automatisk som på min HD Player ? Skal underteksterne ligges som ekstern i SRT format eller kan tv'et selv finde dem hvis de ligger i selve film filen (MKV) ? Info : REMUX er at man ripper en Bluray skive i 1:1 mht billede & lyd. Og til aller aller sidst.....jeg mener at det skal være minimum 55" da jeg sidder ca 4.5M fra mit nuværende 40" tv ![]() ![]() Samsung eller Panasonic er på listen. Og gerne 4K så er jeg lidt sikret med tiden....man ved aldrig hvad de finder på
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |