|
Plex på WebOS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Keldjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2015 kl. 13:15 |
Jeg har et LG UF772V og jeg mangler så frygteligt en app, der kan organisere og vise mine film.
I aftes fik jeg en mail med reklame fra Plex, hvor de oplyser at de er kommet med en ny app til en lang række tv, blandt andet også LG med WebOS. https://blog.plex.tv/2015/08/10/our-shiny-new-ios-app/?utm_source=Plex&utm_medium=email&utm_content=sep_2015_newsletter1_2&utm_campaign=Sep+2015+Newsletter MEN der er ganske få modeller fra 2015, hvilke mit ikke er i mellem.og jeg har også tjekket min app store, og der er ingen PLEX.. :-( Kan det mon virkelig passe at Plex ikke kommer til alle 2015 modeller? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plex kræver alligevel en del af din server. Hvilken maskine ligger dine filer på?
|
|
![]() |
|
Keldjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Synology 214
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |