|
Nyt 65" tv, hvilket? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BendixDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 17:47 |
Jeg vil gerne have et nyt 65" tv, men mit budget rækker ikke til at købe det bedste, mit budget er <12.000.
Jeg ser tv via sat eller via WD boks altså HDMI. Lyd går via receiver. Jeg har ikke umiddelbart behov for avanceret software med alverdens app's. Hvilke tv bør jeg kigge på og hvorfor ? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
BendixDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
12k er nok i underkanten, så hvis budgettet udvides til kr. 15-16 tusinde, havd skal jeg så vælge?
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Ved godt der er mange der er i mod Samsung herinde, men synes nu Bilka har et super godt tilbud på sidste års 7 serie, til kun 9.999 kr.
Det er helt klart værd at have med i overvejelserne, hvis du ikke har noget i mod den buede skærm (ud over det er det nu et rigtigt pænt tv). Under alle omstændigheder er dit udvalg er nok lettere begrænset med 12k, når du vil have 65".
Redigeret af O'Riley - 11-Oktober-2015 kl. 17:09 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Samsungs JU7005 skulle kunne fås til 15-16.000.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |