recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips TV tænder når recorder tænder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips TV tænder når recorder tænder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tobiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobiboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips TV tænder når recorder tænder
    Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 22:48
Hejsa

Jeg har et Philips TV (kan ikke finde ud af hvilken model, men umiddelbart et HD LCD TV).
Jeg har også en Samsung HD recorder.
Begge i mit soveværelse. 
På et tidspunkt, har jeg syntes det var smart hvis jeg bare kunne bruge fjernbetjeningen fra Samsungen.
Det synes jeg ikke mere.

Da jeg har for vane at falde i søvn til mit tv (som slukker ved indslumringstimer), men så er recorderen jo stadig tændt. Så for strømbesparingens skyld er der tænd/sluk ur på den.

Problemet er at hver gang recorderen tænder kl 20:00. så tænder fjernsynet også!
Jeg tror det skyldes at de har været kodet sammen via fjernbetjeningen. og jeg kan ikke ændre det.

nogen der har en ide til det?
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 01:06
Prøv at kig i menuerne omkring HDMI Control eller HDMI CEC og slå det fra.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu