|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() Sendt: 28-Juni-2008 kl. 12:13 |
hej. jeg skal til at opdatere min bd-1400 med ny s/w. hvilket comprogram bruger i til at brænde iso filer over på en cd med? Redigeret af it johnni - 28-Juni-2008 kl. 12:13 |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Nero fungere helt fint til det
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Freeware: IMGburn -> http://www.imgburn.com/
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Klart imgburn.
Nero er for tung at danse med hvis du bare skal brænde en enkelt iso. |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
ok men jeg brugte min net istedet for til det. for jeg kunne ikke opdarere fra en cd mere på min bd-1400 Redigeret af it johnni - 28-Juni-2008 kl. 23:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |