|
philips 42pfl3605h/12 ingen kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nrosted ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2016 Sted: herlev Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2016 kl. 21:14 |
hej jeg har overtaget dette tiv fra familie medlem, og kan simpelthen ikke få dettil og fungere. tænker det mangler sit netværks ID er dog ikke sikker.
kan ikke indtaste dette id nogle steder i instillingerne. vi har yousee i antennestikket i lejligheden vi bor til leje i. er der nogle der kan fortælle mig om tvét overhovedet er kompitibelt med nutidens signal. jeg ved at tvét har en DVB-t modtager og mpeg4 så i min verden kan den godt modtage digital signalet.. håber på et hurtig svar tusind tak Nicklas |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yousee er kabeltv og kræver DVB-C. Har dit tv det? Du nævner selv DVB-T.
Vær opmærksom på, at Yousee ændrer lidt næste år. Her er et link. https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/tv2017/startfrekvens?=icid_startfrekvens_forside Mvh. Jørgensen Edit: Dit tv har kun DVB-T, så du skal finde en DVB-C boks at sætte foran. Fx udlejer Yousee en boks til en pris på enten 30 kr. eller 99 kr. pr. md. alt efter om dit boligselskab har indgået en aftale med Yousee. Alternativt en Clint boks fx. Jeg har selv Yousee boksen og er glad for denne. PS: Har også Clint DC1 boksen, og den fungerer også udmærket, men Yousee boksen er en del bedre. http://www.philips.dk/c-p/42PFL3605H_12/3000-series-lcd-tv-med-digital-crystal-clear/specifikationer Redigeret af Jørgensen - 29-December-2016 kl. 21:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |