|
Phillips TV deaktiver højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janbs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2009 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2014 kl. 19:34 |
Jeg har netop koblet et Phillip TV (42PFL4506H/12) og en Sonos Playbar sammen, samt deaktiveret højtalerne på TVet.
Jeg har på TVet slået højtalerne fra, og lyden kommer fint fra Playbaren, og jeg kan ændre lydstyrken både med Sonos app eller med TVets fjernbetjening. Men, når jeg bruger fjernbetjeningen, som jeg gerne vil, så vises der en besked på TVet om, at højtalerne er deaktiverede. Det er jo for så vidt meget logisk, men i denne forbindelse dybt irriterende. Hvordan slår jeg denne advarsel fra? mvh Jan |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke det er muligt. Samsung skulle også lide under det.
Lev med det, eller køb en multi remote. Så kan playbar styres uden pop up beskeder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |