|
CI Adapter til LOGIK væk - Hva så? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Claus-1971 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2014 kl. 12:40 |
Hej.
Jeg har købt et Logik 29" LED til min søn og har nu fået et CI kort fra Yousee. Men rammen til CI kortet er væk, så hvad gør jeg nu? Nogle gode råd? (Fx er rammer til CI kort de samme til alle LED eller kender nogen www eller tlf til LOGIK osv)... Mvh En desperat far (da min søn ser tegneserier 24/7 på stue tv ;-) ). |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bare ha et nyt CA modul fra yousee
|
|
![]() |
|
Claus-1971 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Hej.
Super respons... Ærgeligt at man ikke kan give point ;-) De der CA monduler kan man købe dem billigt rundt omkring eller skal det være specielle emner som kun kan købes via yousee? Mvh Claus PS Kan kun svare igen senere eller på mandag da jeg står og skal afsted nu :-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
De kan godt købes andre steder, men for at få en af "de rigtige" købes den sikrest hos yousee.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Kortlæser, CA-modul, købt hos YouSee koster 395 Kr.: http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Priser.aspx
Redigeret af turbo2 - 09-August-2014 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvad er det du skriver.? Det er lidt uforståligt. Du har kort og kortlæser.? Men mangler holderen til kortlæseren.? Er det tilfældet, så må du have fat i en ny som passer til TVet. Kontakt forhandler af TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Han mangler "rammen" til kortet, altså kortlæseren eller CA modulet. Dette er standardmål og passer i alle TV
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så må der lige ventes til på Mandag, så er det ned til nærmeste forhandler og købe en ny kortlæser. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Radiomanden: Her skriver han jo præcist, hvad han mener: "De der CA monduler kan man købe dem billigt rundt omkring eller skal det være specielle emner som kun kan købes via yousee?" Og Ok... Du var hurtigere end mig der... ![]() Redigeret af turbo2 - 09-August-2014 kl. 13:04 |
|
![]() |
|
At købe fra udbyderen vil sikkert koste mere end fra den lokale forhandler, og så er der ingen ventetid på det. |
|
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Rammen om kortet er væk?
Så vidt jeg ved er der ingen udbydere der leverer et CI med kortet. Har kortet siddet i tv og fungeret? Eller er det bare det dæksel der holder støv ude? Det kommer nemlig ikke til at virke med kortet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |