recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVision 10 Lydproblem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoVision 10 Lydproblem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoVision 10 Lydproblem
    Sendt: 10-August-2014 kl. 19:59
Jeg har problemer med min lyd, nærmere på mit BeoVision 10, Min opsætning er Beovision 10 Beolab 3500 i et andet rum, 1 sæt BLab 8000, et sæt 6000 og Subwofleren samt et BeoCenter 4 Musikanlæg, Jeg har kørt med et def Powerlink kabet som havde en dårlig forb pga knækket ledning. Har udskifter kablet og nu spiller alt perfekt. på nær når jeg i Tvéts menu vil indstille lyde, i menuén lydindstillinger i BV 10éren under lydniveau, kan man indstille lyden i de forskellige kanaler i de forskellige kanaler, Testlyden er en konstant suse lyd, men i højtaleren ( BL 8000 H.F )der havde det def kabel er der ikke en testlys, den er tavs.. Ved alm brug så som Tv Radio Musik mm spiller højtaleren perfekt som den skal i stereo og i surround sound, hvis der sendes i det, Kan jeg havde ødelagt Tvér med det def kabel ? Eller har jeg fået et forkert kabel, der ikke kan transmittere testlyden ? Det nye Powerlink kabel er et 4 ledet MK III kabel. Håber en kan hjælpe. Mvh Morten

Redigeret af newzero - 11-August-2014 kl. 09:57
Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 11:26
Er du sikker på du ikke har testlyden, prøve at skrue op mens testtonen er der. Tjek også den står rigtig i ht opsætningen med højre og venstre, hvis du har samme side sat på begge ht, kan jeg ikke huske om det giver ballade.
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 16:41
Du har næsten 100% sikkert sat det nye powerlink i et nyt stik bag i tv´et. I menuen for lydindstilling skal du vælge hvilke højttalere du tilsluttet hvor og der er højre front garanteret tom i dit 5.1 setup.

/Ehlz
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu