|
BeoVision 10 Lydproblem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 19:59 |
Jeg har problemer med min lyd, nærmere på mit BeoVision 10, Min opsætning er Beovision 10 Beolab 3500 i et andet rum, 1 sæt BLab 8000, et sæt 6000 og Subwofleren samt et BeoCenter 4 Musikanlæg, Jeg har kørt med et def Powerlink kabet som havde en dårlig forb pga knækket ledning. Har udskifter kablet og nu spiller alt perfekt. på nær når jeg i Tvéts menu vil indstille lyde, i menuén lydindstillinger i BV 10éren under lydniveau, kan man indstille lyden i de forskellige kanaler i de forskellige kanaler, Testlyden er en konstant suse lyd, men i højtaleren ( BL 8000 H.F )der havde det def kabel er der ikke en testlys, den er tavs.. Ved alm brug så som Tv Radio Musik mm spiller højtaleren perfekt som den skal i stereo og i surround sound, hvis der sendes i det, Kan jeg havde ødelagt Tvér med det def kabel ? Eller har jeg fået et forkert kabel, der ikke kan transmittere testlyden ? Det nye Powerlink kabel er et 4 ledet MK III kabel. Håber en kan hjælpe. Mvh Morten
Redigeret af newzero - 11-August-2014 kl. 09:57 |
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på du ikke har testlyden, prøve at skrue op mens testtonen er der. Tjek også den står rigtig i ht opsætningen med højre og venstre, hvis du har samme side sat på begge ht, kan jeg ikke huske om det giver ballade.
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har næsten 100% sikkert sat det nye powerlink i et nyt stik bag i tv´et. I menuen for lydindstilling skal du vælge hvilke højttalere du tilsluttet hvor og der er højre front garanteret tom i dit 5.1 setup.
/Ehlz
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |