|
Beolink |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rundag ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2015 kl. 13:25 |
Hej,
Håber der er en/flere der kan hjælpe med denne problemstilling: Jeg har en BeoCenter 2300 med Beolab 2500 i køkkenet. Til AUX porten er der tilsluttet en Apple Airport Express. Jeg ønsker nu at tilslutte 2 Beolab 6000 i stuen, hvor lyden kan justeres uafhængig af køkkenet. Jeg har derfor indkøbt 1 stk. Beolink Converter og en Beolink Active. Mit spørgsmål er så: Kan jeg forbinde BeoCenter 2300 med PowerLink til PowerLink stikket i Converteren og herfra MasterLink til Beolink Active og højttalerne herpå med PowerLink? Grunden til at jeg spørger er at det ikke umiddelbart fungerer. ![]() |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal forbinde AUX i 2300 til Link-indgangen i BeoLink Converter. ML-sikket i BeoLink Converter forbindes til ML-stik i BeoLink Active, og du tilslutter dine BeoLab 6000 til PowerLink i BeoLink Active.
Din Airport Express skal tilsluttes AUX-indgangen i BeoLink Active, og kan vælges ved hjælp af "PC" kommandoen på fjernbetjeningen (forudsat at der er en Beo4 - på en BeoLink 1000 tror jeg du skal bruge "Shift" + "Radio" |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
rundag ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for hurtigt svar.
Kan jeg få signalet fra PC porten tilbage til BeoCenter 2300? Jeg skulle jo gerne kunne afspille musik fra min Ipad i køkkenet. Og jeg havde egentlig håbet at kunne bruge PC porten til mit ikke B&O fjernsyn i stuen... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |