|
Kalibrering af LG 32LA667V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2014 kl. 18:43 |
Hej,
jeg er blevet den glade ejer af et LG tv, et 32LA667V. Efter at ha knurret noget over den medfølgende Magic Remote, har jeg fået LG's kundeservice til at sende mig en 'rigtig' remote, helt gratis, så fred med det. Men, det her fine nye tv har en, omend ganske nydelig, lidt 'pov' agtig fremtonign i billedet. Det spurgte mig ved første opstart om jeg ville ha demo eller home indstillinger, og jeg valgte home, men jeg er sikker på der nok kan/bør pilles yderligere. Så mit spørgsmål er, er der nogen som allerede har gjort disse erfaringer, og har lyst til at dele dem ? |
|
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
|
![]() |
|
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, google blev min ven :)
http://www.radron.se/Tester/JamforProduker/?pid=3598&query=40548 Redigeret af shayera - 19-Februar-2014 kl. 16:48 |
|
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |