recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering af LG 32LA667V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering af LG 32LA667V

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrering af LG 32LA667V
    Sendt: 05-Februar-2014 kl. 18:43
Hej,
jeg er blevet den glade ejer af et LG tv, et 32LA667V.
Efter at ha knurret noget over den medfølgende Magic Remote, har jeg fået LG's kundeservice til at sende mig en 'rigtig' remote, helt gratis, så fred med det.

Men, det her fine nye tv har en, omend ganske nydelig, lidt 'pov' agtig fremtonign i billedet.
Det spurgte mig ved første opstart om jeg ville ha demo eller home indstillinger, og jeg valgte home, men jeg er sikker på der nok kan/bør pilles yderligere.

Så mit spørgsmål er, er der nogen som allerede har gjort disse erfaringer, og har lyst til at dele dem ?

--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 16:48
Nå, google blev min ven :)
http://www.radron.se/Tester/JamforProduker/?pid=3598&query=40548

Redigeret af shayera - 19-Februar-2014 kl. 16:48
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu