recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer prisstigning på TV2 kortet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer prisstigning på TV2 kortet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer prisstigning på TV2 kortet
    Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:25
Prisen er nu 39kr/md = 468kr for et år. Og så kræver de 9,75 for PBS betaling
Til top
Stub Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stub Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 10:32
Nu hæver de det yderligere til 49,-/md = 588,- for et år.
Gælder fra 1. januar 2015.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 16:00
Er der nogen, der ved, hvorfor Boxer hæver prisen på TV2 Only med 25 %? Sætter TV2 prisen op?

I forvejen virker det vanvittigt på mig, at jeg skal betale 39 kr. til Boxer for at TV2 kan få 15 kr. (som jeg sådan set godt kan unde stationen).
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 16:54
Det går jo til administration i Boxers regi + de også skal tjene på det.

Endnu en grund til at tage TV2's 15kr fra licensen, og så lægge det hele over i skat.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu