|
Aktivering af digital stue antenne. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
emil180987 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 08:26 |
Hej
I forbindelse med at jeg har købt et nyt 48" panasonic as640 fjernsyn vil jeg gerne have en stueantenne koblet til. derfor har jeg på anbefaling købt denne her:http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Antenner/Aktiv-digital-inden-udendorsantenne-DVBTT2-24140/ Problemet er at jeg ikke kan få tv'et til at levere strøm til den. Kan det passe jeg skal ud og finde en ekstern strømforsyning?
|
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis TVet ikke kan levere 5V, må du købe en ekstern forsyning.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Undskyld mig, men hvem har anbefalet det skrammel? Bare det at noget behøver aktiv forstærkning, fortæller at det er noget bras.
Du skulle have investeret i en ordentlig almindelig UHF-antenne i stedet for. M.v.h. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har endnu ikke set et Tv der ikke kan levere strøm til antenne.
Du bliver nok nødt til at læse i brugsanvisningen. ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |