|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
|
Hvad med den her OMB Lunar Reach som kan købes til kr. 999,-
|
||
![]() |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Det er lidt ligegyldigt med den slags vare hvor garanti vil være yderst sjældent brugt. Jeg linkede bevidst til Getmore, netop for at udnytte dem på den slags varer, da de ovenikøbet sender 10 kg. fragtfrit. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
cklopp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Hej igen Jeg endte med at købe et Amitech vægbeslag med drejearm, da det var det der kunne komme længst udfra væggen samt det der var tættest på prisen (1400 kr.) Nu er jeg bare i tvivl om, hvad jeg skal bruge af ravpluks og skruer til at sætte det op med, så det holder for de fulgte jo ikke lige med som jeg havde håbet. Er det noget bestemt man køber lige netop til et vægbeslag/drejearm??? Har købt følgende: http://midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=46220&goto=prod uctinfo&mainfunc=link
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Hvilken væg skal beslaget sidde på? Mur, træ eller...?
MVH ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
cklopp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
på en mur
|
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 397 |
![]() |
|
Ved ophæg på mur vil jeg anbefale rawplugs og franske skruer. 6mm eller 8mm alt efter hvad hullerne i beslaget tillader. http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=fransk e+skruer&where= |
||
![]() |
||
loonie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Hey! Jeg har lige købt et Pana TH42PZ80, og et Amitech vægophæng ligesom trådstarter, men jeg tænkte skal der ikke også et Vesa beslag til? Og hvordan monterede man det? Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |