|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 15:45 |
Jeg har om kort tid brug for at trække et antennekabel på 10-12 meter fra stik i væg til min kommende Zaptor. Og fra Zaptoren videreføre RF signalet til en Kiss DP558. Det er mest af hensyn til Kissen at jeg overvejer at smide ekstra $ efter et kabel. Den skal bruges til at optage analogt tv i bedst mulig kvalitet.
Kan det betale sig at investere i et lidt dyrere antennekabel ? Antager at de er bedre end standard. Hvor køber man bedst den slags. AV-Connection ? Eventuelle forslag til hvad jeg bør købe ? |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Ja, det kan godt betale sig. Jeg har brugt dette her, inde i huset. Har YouSee analogt, 5 stikdåser, 2 fordelerdåser, f-stik og vel cirka 30 meter kabel totalt. Mit analoge TV signal er perfekt! http://avconnection.dk/?PGr=1552&ML=803
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Perfekt ! Det springer jeg på ![]() Så har du købt en rulle på 100 M ? ![]() Kan det betale sig at smide $ efter Supra stik, eller kan man nøjes med mindre ? Redigeret af KissmeTiger - 21-Oktober-2008 kl. 16:04 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Du skal kun bruge 12 meter? Eller lidt mere.
Så køb i metermål hos fx link Eller hos av-kables.dk Køb et dobbelskærmet kabel hvor inderlederen ikke er for tynd, fx 1,2 mm Desuden kan det betale sig at bruge HF tætte antennestik af metal. Kablet koster nok omkring 7 kr pr. meter og et sæt antennestik han/hun ca 30 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |