|
Boxer kokser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2013 kl. 19:33 |
Hej, jeg har i lang tid kun haft DR samt TV2 via Boxer.
Fredag besluttede jeg mig for op udvide med Flex8 fra Boxer, så jeg kunne følge med i noget sport. Jeg ringede til dem, og fik at vide de nye kanaler ville drøne ind på mit TV2-kort (som bare sidder i et modul bag i mit Panasonic TV) indenfor 24 timer. Nå, der skete ikke noget i weekenden, så mandag morgen ringede jeg igen, og supporteren fortalte at ordren "var gået i fejl, men han ville ordne det med det samme" der skulle være hul igennem i løbet af en times tid. Senere samme dag forsvandt så TV2 fra mit signal, så jeg ringede igen. Det kunne de ikke forstå, men vi gennemgik signal, indstillinger etc. Jeg lovede at vente et par timer før jeg blev knotten - men intet skete. Senere mandag ringede jeg for at annullere ordren på Flex8, men blev beroliget med at jeg bare skulle vente 24 timer, så var der sikkert gang kanalerne. Her, tirsdag aften kan jeg stadig kun se DR, og kortet har været forsøgt opdateret flere gange, ved at lade TV stå tændt på TV2 flere timer ad gangen. Nogen der har oplevet noget lignende, eller har forslag til løsninger? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit modul skulle opdateres da jeg opgraderet til boxer max. Det var i samarbejde med boxers support
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
Okay! Mit modul er købt i Elgiganten, så måske er det der hunden ligger begravet
|
|
Steen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det har da ingen betydning hvor det er købt, bare at det er det rigtige, og da det har virket, tyder det på at det er det rigtige, det der så kan være i vejen er at der kan være en fejl på det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Prøv at trække modulet ud og sæt de i igen, det skal jeg nogle gange, bla. idag.
carsten
|
|
![]() |
|
damsesenior ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Tilslutter mig ovennævnte.
Måtte senest foretage øvelsen midt i "Den Grønne Mil" i søndags.
Oplever alt for ofte problemer med Boxer, og ringer du til dem, aner de som oftest ikke en dyt om, hvad de skal gøre. Det forslag om at gå ind på TV2 Zulu og vente "et par timer" , synes i min verden at være et standardsvar, de ansatte har foran dem på skrivebordet.
Inkompetente er desværre et ord der nemt kan trænge sig på!
|
|
![]() |
|
Det prøver jeg igen, selvom jeg har gjort det flere gange.
Boxer har desværre ikke levet op til mine forventninger |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Problemet er løst!
Jeg ringede for at opsige aftalen, og den vakse medarbejder i opsigelsesafd. var den første der bad mig kontrollere at det nummer der stod på mit smartcard rent faktisk var det nummer jeg var registreret på. Det var det ikke - så Boxer har sendt de relevante koder til et forkert kort. Endeligt en kompetent Boxer-medarbejder. Indenfor 15 minutter var der hul igennem, og de kanaler jeg havde valgt, kunne ses på fladskærmen efter at have snakket med utallige Boxer-medarbejdere igennem en uge.. |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |