recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer kokser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer kokser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer kokser
    Sendt: 16-Juli-2013 kl. 19:33
Hej, jeg har i lang tid kun haft DR samt TV2 via Boxer.
Fredag besluttede jeg mig for op udvide med Flex8 fra Boxer, så jeg kunne følge med i noget sport.
Jeg ringede til dem, og fik at vide de nye kanaler ville drøne ind på mit TV2-kort (som bare sidder i et modul bag i mit Panasonic TV) indenfor 24 timer. Nå, der skete ikke noget i weekenden, så mandag morgen ringede jeg igen, og supporteren fortalte at ordren "var gået i fejl, men han ville ordne det med det samme" der skulle være hul igennem i løbet af en times tid.
Senere samme dag forsvandt så TV2 fra mit signal, så jeg ringede igen. Det kunne de ikke forstå, men vi gennemgik signal, indstillinger etc. Jeg lovede at vente et par timer før jeg blev knotten - men intet skete.
Senere mandag ringede jeg for at annullere ordren på Flex8, men blev beroliget med at jeg bare skulle vente 24 timer, så var der sikkert gang kanalerne. Her, tirsdag aften kan jeg stadig kun se DR, og kortet har været forsøgt opdateret flere gange, ved at lade TV stå tændt på TV2 flere timer ad gangen.

Nogen der har oplevet noget lignende, eller har forslag til løsninger?
Steen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 21:00
Mit modul skulle opdateres da jeg opgraderet til boxer max. Det var i samarbejde med boxers support
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 21:42
Okay! Mit modul er købt i Elgiganten, så måske er det der hunden ligger begravet
Steen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 21:47
 
 Det har da ingen betydning hvor det er købt, bare at det er det rigtige, og da det har virket, tyder det på at det er det rigtige, det der så kan være i vejen er at der kan være en fejl på det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 21:54
Prøv at trække modulet ud og sæt de i igen, det skal jeg nogle gange, bla. idag.
      carsten
Til top
damsesenior Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér damsesenior Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Prøv at trække modulet ud og sæt de i igen, det skal jeg nogle gange, bla. idag.
      carsten
 
Tilslutter mig ovennævnte.
 
Måtte senest foretage øvelsen midt i "Den Grønne Mil" i søndags.
 
Oplever alt for ofte problemer med Boxer, og ringer du til dem, aner de som oftest ikke en dyt om, hvad de skal gøre. Det forslag om at gå ind på TV2 Zulu og vente "et par timer" , synes i min verden at være et standardsvar, de ansatte har foran dem på skrivebordet.
 
Inkompetente er desværre et ord der nemt kan trænge sig på!
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 15:47
Det prøver jeg igen, selvom jeg har gjort det flere gange.
Boxer har desværre ikke levet op til mine forventninger
Steen
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 08:36
Problemet er løst!
Jeg ringede for at opsige aftalen, og den vakse medarbejder i opsigelsesafd. var den første der bad mig kontrollere at det nummer der stod på mit smartcard rent faktisk var det nummer jeg var registreret på.
Det var det ikke - så Boxer har sendt de relevante koder til et forkert kort.
Endeligt en kompetent Boxer-medarbejder. Indenfor 15 minutter var der hul igennem, og de kanaler jeg havde valgt, kunne ses på fladskærmen efter at have snakket med utallige Boxer-medarbejdere igennem en uge..
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu