recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI - Ps3, hjemmebio, hd tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI - Ps3, hjemmebio, hd tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 09:38

Oprindeligt skrevet af Isdbet Isdbet skrev:

Hvad er det du ikke er så tryg ved? Jeg ved godt det ikke er nogen sindsyg god lyd. Men til mit behov osv. er det fint. Jeg er ikke så inkarneret hifi-nørd endnu. Men 5 år, så skal jeg sikkert også have noget fancy shit. ;-)

det er bare fordi jeg alt for tit har set man begrænser sig ved sådan et sæt. man kan ikke slutte nye komponenter eller skifte dele ud. ikke engang højtalere kan man skifte ud. da det ofte er specielle stik de bruger i mellem.

for at tilslutte computeren skal du bruge minijack - phono(rød,hvid). hvis du har en optisk udgang fra din computer kan den også bruges

Redigeret af jrued - 26-September-2008 kl. 09:41
Til top
lsdbet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-April-2008
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 13:21
Mange tak for svaret! :-)

Kan godt følge din tanke, men what the f...

Ser ud til jeg skal købe SWA 4000, da ledningen til baghøjtaleren ikke ser lang nok ud.. Nogen der har erfaringer med trådløse baghøjtalere? Jeg har en dum fornemmelse af at det ikke virker optimalt, lissom trådløst internet heller ikke gør altid..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu