|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||
JustMe!! ![]() -- ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 27-September-2008 kl. 10:35 |
|||||||||||||||
Jeg leder efter en HDMI splitter boks, hvor jeg kan sende et signal via HDMI fra min computer op i og videre fra den via HDMI op til TV'et, så jeg får billed og lyd med derfra. Derudover skal jeg bruge muligheden for, at kunne tage bare lyd delen, fra splitter boksen og sende videre til mit anlæg og det skal selvfølgelig være muligt, uden at jeg behøver at have Tvet tændt. Findes sådan en boks ? |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||
Der er da noget her:
|
||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg tvivler meget på, at den omtalte boks kan flytte noget mellem HDMI og Toslink. Der er sandsynligvis to helt separate omskiftere for HDMI og Toslink, og så skifter de bare synkront.
Så vidt jeg ved, er lyden pakket med i billedsignalet på HDMI, så det kræver noget dekodningshardware at trække lyden ud. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||||||||
Joeh, det findes skam. Men når du ser prisen så tror jeg du 1) vil overveje at skifte forstærkeren ud istedet (til en med HDMI) eller 2) putte en ekstra lydudgang i PC'en, eller 3) droppe ideen. http://www.kvmshop.dk/product.asp?product=6325 /Lars |
||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |