|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
DirectRecord TV er en funktion der starter en optagelse på den kanal men sidder og ser på. Havde samme funktion på min gamle Philips VHS maskine. Dvs. hvis jeg sidder og ser TV, og der pludselig kommer noget jeg vil optage, så trykker jeg på knappen "Direct TV Rec". Optageren starter, og hopper over på den kanal TV'et står på, og så begynder den at optage, vel og mærket fra dens egen tuner, hvis det da ikke er en digital kanal. Ret smart funktion, som jeg bruger ret tit. |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
[QUOTE=p.n.k.]Hvorfor sætter du ikke en af de andre enheder forest.
Jeg har prøvet at sætte mit sat modtager forrest, men så er der ikke strøm på tv eller dvd afspiller ![]() |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Har lige lavet en rigtig måling på mit PX70
Prøv at se følgende tråd: Kan et plasma tåle at blive slukket helt |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Hvilen skinne har du?
|
|
![]() |
|
je79ayps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg har samme problem med min elspareskinne og Pana PZ80, som ikke slukker enhederne som er tilsluttet - og har nu prøvet med 2 forskellige skinner. Hvilke skinner bruger I? Jeg har luret på Save Power skinnen (den med 1 permanent stik): http://www.lokalenergi.dk/Produkter_og_ydelser/Elspare_produ kter/Elspareskinne.aspx Nogle der kan anbefale den?
|
|
![]() |
|
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg gode erfaringer med en tv-spareskinne der hedder Neolume, og jeg er næsten sikker på det er den samme som den nederste skinne på den side du henviser til. Det med tv skal ikke tages alt for bogstaveligt; jeg bruger den til min pc og alt det tilsluttede udstyr. Til gengæld har jeg rigtig dårlig erfaring med Globe-skinnerne fra Garder. Deres spareskinner virker hverken med mit tv eller min pc. |
|
![]() |
|
je79ayps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Nå, jeg købte Save Power skinnen, og den virker bare! Så ud med Globe skinnen ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |