|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 01-September-2008 kl. 12:56 |
Jeg skal have forbundet mit "surround" anlæg til min Xbox360, men da mit anlæg har coaxial og min xbox har optisk, skal jeg have købt en konverter dertil. Er det coaxial digital til optisk digital konverteren eller er det Optisk digital til coaxial konverteren? Hjælp en nybegynder der ønsker bedre lyd til hans xbox
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
er det ikke noget i denne stil, du søger? http://www.alle-kabler.dk/optiske_lysleder_kabler/toslink_3_ 5mm_optisk_120_da/
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Nærmere en af disse to er bare i tvivl om hvilken en af dem jeg skal købe. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
jeg vil mene det er denne. da din x-box har optisk, skal den jo i indgang på konverteren. og coax ud på coverteren, da den skal ind i forstærkeren |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |