recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One - Pana TH-42PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One - Pana TH-42PX70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One - Pana TH-42PX70
    Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 20:05
Hvis der skulle være en venlig sjæl i befolkningen der har et tip til følgende:

Kan man få Harmony One til at skifte input direkte til scart indgangen på min Pana TH-42PX70?

Jeg har fint nok fået direkte adgang til hdmi indgangene.

Der er selvfølgelig en inputvælger hvor man kan scrolle gennem de tilgængelige, men en direkte vil være ret fedt. Specielt set i lyset af at hdmi kan vælges.

Det skal siges at jeg har valgt at tilføje mit tv som PX70E i konfigurationen.
Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 19:33
Jeg tror jeg på baggrund af de mange tilkendegivelser  må konkludere at det ikke er muligt. Og så skal jeg jo bare være glad for at man kan vælge HDMI indgangene direkte, hvilket jo ikke er muligt med den originale fjernbetjening.

Men sådan er vi jo. Kan den dét, så må den da også kunne det her!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 19:44

En DVDafspiller eller Recorder vil jo skifte automatiskt til det Input hvortil den er tilsluttet, såsnart den tændes, så det skulle da ikke være et problem. Ligeledes, så kan et bestemt Input også vælges via Hotel Mode funktionen.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Dallemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2007
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 21:26
Hej Baune

Den måde hvor på du kan se om der er mulighed for, at skifte direkte over på de andre Input's er, som følger:

- På din Harmony One, trykker du på "Komponenter" eller "Components", alt efter om du har det på dansk eller engelsk.

Under dette punkt vælger du dit TV, derefter kører du frem med de "trykfølsomme" pile, indtil du ender henne ved nogle knapper med navnet "input...".

Prøv dernæst alle disse af og se hvilke der skifter eller om der er nogen der skifter over på de andre inputs.

Hvis der er nogle der gør dette, kan du programmere fjernbetjeningen så den skifter direkte over på dem :) ..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu