recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til multifjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til multifjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til multifjernbetjening
    Sendt: 05-November-2008 kl. 10:41

Har det lille problem at jeg skal have en multi der kan sende RF signal på flg frekvens.

433,92 MHz 2 Kanal Funkempfänger
433,92 MHz 2 Kanal Funksender

Kan en harmony 1000 eller Pronto det, eller andre mærker.
Eller kan man få en extender der kan programers til at sende RF signal ud når den får IR ind.

SVP03
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 10:17

Er det ikke den frekvens som de gamle SB SRU fra Philips brugte til deres lysstyring?

Jeg har en 880ér, som jeg bruger til lyset derhjemme. Jeg mener det er samme kanal. Forøvrigt en af verdens bedste fjernbetjeninger, så den kan anbefales, hvis du kan støve den op.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Er det ikke den frekvens som de gamle SB SRU fra Philips brugte til deres lysstyring?

Jeg har en 880ér, som jeg bruger til lyset derhjemme. Jeg mener det er samme kanal. Forøvrigt en af verdens bedste fjernbetjeninger, så den kan anbefales, hvis du kan støve den op.

Har fået en Harmony 1000 i dag, den kan sende rf signaler til extender samt til andre ting. Så vil jeg prøve at se om jeg kan sende et eller andet rf signal som kan kodes ind i mit nye tv lift.
SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu