|
Opkøb hos Forsikringsselskaber, Lovligt ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 21:04 |
|
|
||
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis de har ret til at sælge det, så kan jeg ikke se hvor det kan være ulovligt for dig at købe det.
Vær op mærksom på om der evt. følger klausuler med som du skal overholde. |
||
.....
|
||
![]() |
||
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
|
Så jeg bør egentlig tjekke hos ham, jeg købe/få det af at han har
Lov til at sælge det videre ? |
||
Christian Sørensen |
||
![]() |
||
|
Har nogen hørt om andre der har haft adgang til den mulighed ?
|
||
Christian Sørensen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er vist ikke så ualmindeligt. Kan huske at vores gamle Opel Rekord blev totalskadet da den fik et tryk i hele højre side. Bilen var fuldt funktionsdygtig, men vi fik råderet over den til reservedele + 10.000kr i erstatning.
|
||
![]() |
||
|
Det var da fedt nok...
Kender i noget til det, hvor det har med Tv, Computere osv. Hvor man simpelthen for/køber det i store partier fra forsikringsselskaberne ??
|
||
Christian Sørensen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |