|
Holde isoleret redskabskur frostfrit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2015 kl. 21:29 |
Ja min kone og jeg hoppede i et 200kvm nybygget hus, der er så et stort 10kvm redskabsskur som både er isoleret, og med ordentlig dør og vindue, lækkert rumt, dog ikke super isoleret, tror bare det er 100mm+
Hun vil helst ikke have for meget deponering i huset, jeg kan da også se at det er der SLET ikke plads til i 200kvm for 2 voksne og et barn ;-) så smider en væg op af billige køkken elementer i skuret, smider klinker i, så kan hun deponere lidt ved siden af cyklerne. men det skal holdes frostfrit, så der skal være noget med en termostat og en radiator, som bare kan slå til med 2-3 grader og holde det over 1-2 grader. men det må gerne være noget kram.. har alm strøm i "skuret" nogle råd? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er gulvet isoleret?
Det er alfo og omega. Ellers en elradiator med olie i, den er fin til formålet, sæt den til 8-10 grader. Klaus |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Jeg havde samme problem.
Jeg satte en luftsolfanger op og har ikke haft problemet siden |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
gulvet er 320mm ... støbt fundament, jeg har hørt at sætte min server derude nok skal løse problemet..
en 3570k med en effektiv gold psu, og en del harddiske, de mener de 50+ watt er rigeligt.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvad er det for en "deponering" der skal laves? Een ting er at det ikke må få frost, men hvad med det omvendte, varme? Specielt hvis du har planer om, at der skal være computer udstyr i den, (kørende, vel at mærke).
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
købte denne her sidste vinter. Der er indbygget termostat, og helt ned til 4 grader tror jeg det var. Jeg købte en 1000w, og den er mere end rigelig især nær det kun er til frostfrit, men den skal jo også virke hvis det er -20 grader udenfor. Billedet er vist fra 1500w modellen
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |