|
Ebay betaling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2015 kl. 14:38 |
Hej
Jeg har vundet en aktion på ebay, hvor der ikke var listet nogen priser for forsendelse til danmark. Jeg skrev så til sælgeren omkring om han ville sende det til danmark. Det var ikke noget problem og derfor bød jeg og vandt aktionen. Nu skal fragt prisen, så lægges oveni salgs prisen. Er der nogen af jer der ved hvordan man gør det mest korrekt i forhold til at holde betalingen registeret på ebay, så i tilfælde af at man ikke modtager betalte del at man kan kræve pengene tilbage fra ebay? håber at der er en af jer der kan hjælpe. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På vej igennem check-out er der en mulighed for at requeste porto oplysniner hvis ikke de er angivet fra starten, og således kører det helt automagisk igennem ebay-systemet.
PS.: Jeg kan ikke helt huske det korrekte term i ebay, men det er ligetil på vej igennem check-ud. Så vidt jeg husker får du slet ikke lov at checke ud uden.
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok tak fandt det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |