|
Knallert vejhjælp hvem er bedst ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:56 |
jeg for snart en scooter 30. skal man vælge Falck eller hvilket selskab yder hurtigst hjælp ?
jeg tænker på hvis jeg nu er 20km hjemme fra gider jeg ikke stå i flere timer og vente på de kommer og hjælper mig i gang igen eller kører mig hjem ved ikke om det er andre ting man skal tage i betragtning da jeg ikke har haft knallert i ca 20år så hvis der er andre ting er du mere en velkommen til at nævne dem :-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vejhjælp tegnes hos det forsikringsselskab hvor knallerten er forsikret. Koster typisk det samme som til bil.
|
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
havde glemt tråden sry. jeg fik lavet et abbo hos Falck for 520kr pr år. syntes det er en fin pris de påstår at uanset hvor du er i DK går der max 45min til hjælpen er der hvilket ikke er lang tid i forhold til hvor lang tid det ville tage at trække knallert feks 10km hjem :-D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |