|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 31-August-2008 kl. 20:36 |
Hej Findes der en universal remote der både kan styre B&O (beosound3000) og et Pioneer PlasmaTv? /Jan |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Det ser ikke ud til det. Problemet er B&O's højfrekvente IR system. Når snakken går på universelle fjernbetjeninger anbefaler mange en Logitech Harmony. Men læs hvad de skriver på deres website ang. B&O: Bang & Olufsen (B&O) If you do not have the BeoSound 4000 or the BeoSystem 2500, then we suggest that you add both of them to your Harmony Remote configuration, update your Harmony Remote and test out the infrared languages to see if either of them control your B&O device(s). To test these languages you should use the "SST Control" Activity on your Harmony Remote and navigate down into the "All Commands" section. Once there you will be able to send individual commands to your device(s). If either of these 2 devices have commands that control your device(s) then we can help you to add your own device and use these infrared commands. If neither of these infrared languages control your device(s) then we can work with you to build a language. Unfortunately Bang & Olufsen have not been very forthcoming with information about their infrared protocols and so we have to identify and create these protocols from scratch. This is a slow process, as we need an original remote and have to scope and manually recreate each command. In this case we will need the original B&O remote from you. As an alternative, you may want to contact B&O yourself about providing infrared codes to you. They may react differently if a customer of theirs is requesting this information. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Phillips SRU8015 kan styre Band og Olufsen, men jeg har ikke prøvet den på mit Pioneer - jeg solgte den igen da jeg ikke havde behov for den.
|
|
![]() |
|
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Mange tak for indputs! (x'er fingre for flere bud på remotes der kan styre B&O, ellers må jeg jo ryste op med de 800 for SRU8015) /Jan |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for lintronic tips! Umiddelbart syns jeg det ser lidt bøvlet (og dyrt) ud. Hvis man kan leve med en fjernbetjening der ikke er så gennemført som Beo4, er en sru8015 så ikke det bedste bud, hvis det skal være enkelt og til <1000,- ? (såvidt jeg kan se understøtter Logitechs ikke B&O?) /Jan Redigeret af towli - 02-September-2008 kl. 22:15 |
|
![]() |
|
![]() |
fandt www.oneremote.dk Er det ikke en smart ide at sende dem sin Beo4 og så lade dem putte en Pioneer.dims i den for 800 ? /T |
|
![]() |
|
![]() |
(blot til info endte jeg med en Philips SRU 8015 - den fungerer fint til B&O og Pioneer...) /Jan |
|
![]() |
|
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Linktronic er KLART det bedste valg. Du finder ikke en løsning som er bedre. Samt Beo4 er verdens bedste fjernbetjening, man skal aldrig lede efter knapper, du behøves faktisk slet ikke kigge på den når du betjenerden Jeg bruger selv Beo4 mellem 4 forskellige produkter som bliver styret af Linktronic boxen.
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
ved ikke om Lintronic ubetinget er det bedste valg, hvis man kun har et tv og et anlæg, tror jeg det er overkill...
hvis man derimod har mange apparater, eller lyst/råd til enten selv at gøre det, eller betale nogen for det... så kan man få lintronic nøjagtig som man vil have det, hvor betjeningen efterligner alt hvad det bedste b&o kan klare mht betjening, og jeg har indtryk af at med de muligheder der ligger i beo5 bliver det bare ENDNU bedre... (og jeg glæder mig til at få fingrene i en :D) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |