|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 21-August-2008 kl. 18:46 |
Hej allesammen
Jeg har været igang med at kigge på højtalerkabler til podspeakers (minipod) som kører sammen med en denon 2808, men ved bare ikke om det kommer til at gøre den store forskel. Jeg har ikke kunnet finde ud af hvad det er for nogle kabler jeg bruger nu og forretningen hvor jeg købte dem er lukket. Jeg har været ved at kigge på QED, henholdsvist deres Original kabel til 35,- meteren, og så den noget dyrere Silver Anniversary til 65,- meteren... Hvad bruger i evt. selv? På forhånd tak for svarene:D |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ville tage VdH clearwire til de hæjtalere. Dog er der ingen garanti for at du vil kunne høre forskel.
Se om du evt. må låne lidt forskelligt med hjem, og prøv og lyt.Hvis du kan høre forskel, kan det være en ide at forsøge at finde flere og teste, hvis ikke, så behold bare dem du har... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |