|
Ny vaskemaskine. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ikke noget problem, da vaskesøjlen jo har sin egen gruppe på tavlen. Så man slukker ikke for andet...
M.v.h. |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Tak.Det samme her .der er ikke andet på den gruppe. ![]() Mvh. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er heller ingen afbrydere på de tilslutninger montørerne har tilsluttet mine vaskemaskiner. Når jeg har købt ny vaskemaskine, har jeg betalt 500kr for at få den kørt ud til mig, kørt ind på plads og tilsluttet el, vand og afløb. Det synes jeg er ok pris, og hvis der sker noget, er det ikke mit ansvar. Iøvrigt tar han den gamle maskine med, så jeg heller ikke har bøvl med at få den på genbrugspladsen.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Så vidt jeg husker, så er det fordi det er med jord. Du må godt skifte stik på apparater der ikke er/skal jordforbindes. Den der gul/grønne ledning er ikke altid gul/grøn.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |