recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til logitech 525
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til logitech 525

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benj0219 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2006
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til logitech 525
    Sendt: 10-Februar-2007 kl. 23:08
Jeg har et px60 og en selector. Jeg vil gerne bruge tekst tv funktionen på fjernsynet, men har det problem at tallene på fjernbetjeningen ikke kan bruges "dobbelt". Lige nu har jeg sat tallene til at vælge kanaler på selectoren. Men hvis jeg også indstiller fjernbetjeningen til kunne styre tekstv på fjernsynet via tallene, skifter jeg både kanal på selectoren og side på tekst tv når jeg trykker på taltasterne. Giver det mening?
Lidt af det samme problem har jeg med de 4 farvede knapper. De er sat til at styre tekstv, men jeg ville også gerne kunne bruge dem til guide funktion på selectoren.
Er der nogen med lignende problemer eller evt. en løsning?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2007 kl. 23:40

Oprindeligt skrevet af benj0219 benj0219 skrev:

Jeg har et px60 og en selector. Jeg vil gerne bruge tekst tv funktionen på fjernsynet, men har det problem at tallene på fjernbetjeningen ikke kan bruges "dobbelt". Lige nu har jeg sat tallene til at vælge kanaler på selectoren. Men hvis jeg også indstiller fjernbetjeningen til kunne styre tekstv på fjernsynet via tallene, skifter jeg både kanal på selectoren og side på tekst tv når jeg trykker på taltasterne. Giver det mening?
Lidt af det samme problem har jeg med de 4 farvede knapper. De er sat til at styre tekstv, men jeg ville også gerne kunne bruge dem til guide funktion på selectoren.
Er der nogen med lignende problemer eller evt. en løsning?

Hvis du har programmeret de numeriske taster til at styre Selectoren, kan du ikke samtidigt, bruge de samme taster til at styre dit TV, uden at skifte mode på 525'eren. Hvis du vil kunne sende 0-9 til både Selector og TV under samme 525 "session", bliver du nødt til at programmere f.eks. TV'ets numeriske taster i display knapperne på 525'eren.

Til top
benj0219 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 09:54
Bare en kort kommentar om Logitechs support. Jeg blev ringet op af dem søndag og snakkede i en halv time, hvor funktionerne blev finpudset. Det er lige før at hans løn alene ikke dækker remotens pris på 450kr.
Designet er jeg rimeligt tilfreds med, men som andre syntes jeg at den mangler lidt "feeling". Men hvad kan man forvente for 450kr...
Til top
mooens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 14:46

Hej benj0219

Jeg har et problem som svarer lidt problemet i din indledning. Hvad fandt du ud af sammen med Logitechs support. Var det den løsning som PalleC foreslog, eller havde Logitech en anden løsning.

Mvh.

Mogens

Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live
Til top
stoffer2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 21:15
Hej, kan se det er en gammel tråd, men jeg har også det problem og kan ikke finde en løsning. Nogen der ar fundet ud af noget i mellemtiden?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu