benj0219 skrev:
Jeg har et px60 og en selector. Jeg vil gerne bruge tekst tv funktionen på fjernsynet, men har det problem at tallene på fjernbetjeningen ikke kan bruges "dobbelt". Lige nu har jeg sat tallene til at vælge kanaler på selectoren. Men hvis jeg også indstiller fjernbetjeningen til kunne styre tekstv på fjernsynet via tallene, skifter jeg både kanal på selectoren og side på tekst tv når jeg trykker på taltasterne. Giver det mening? Lidt af det samme problem har jeg med de 4 farvede knapper. De er sat til at styre tekstv, men jeg ville også gerne kunne bruge dem til guide funktion på selectoren. Er der nogen med lignende problemer eller evt. en løsning?
|
Hvis du har programmeret de numeriske taster til at styre Selectoren, kan du ikke samtidigt, bruge de samme taster til at styre dit TV, uden at skifte mode på 525'eren. Hvis du vil kunne sende 0-9 til både Selector og TV under samme 525 "session", bliver du nødt til at programmere f.eks. TV'ets numeriske taster i display knapperne på 525'eren.