|
Kim Larsen er død |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5061 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2018 kl. 11:59 |
R.I.P. Kim Larsen, du vil blive savnet
Ville gerne sætte dette billede ind til minde. Det er Kim Larsen som han var når han var bedst. Men så får i hele siden Redigeret af Munch - 30-September-2018 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
For mig er Kim Larsens død næsten en katastrofe. Han repræsenterede for mig på mange måder det Danmark som jeg elskede så højt. I dag er Danmark et helt andet land.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Som person synes jeg nu ikke, han var specielt flatterende, men glæd dig over hans musik, som jeg synes er i særklasse, lever videre... :)
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Der kommer ikke nogen større end Kim Larsen i vores levetid og sandsynligvis aldrig mere. Han gjorde det umulige at samle folk i alle aldersgrupper. Selv vidt forskellige folk med forskellige meninger kunne blive enige om Kim Larsens musik.
Den sidste del af det gode gamle Danmark er desværre gået bort. Øv hvor er det trist. R.I.P.
Redigeret af Bjur - 01-Oktober-2018 kl. 10:29 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5061 |
der afholdes mange arrangementer i anledning af Kim Larsens død. Her er en liste over dem i KBH, Aarhus og Odense. Men der er flere i de fleste større byer, check dem selv ud.
https://politiken.dk/ibyen/art6736709/Her-kan-du-være-med-til-hylde-Kim-Larsen
Redigeret af Munch - 05-Oktober-2018 kl. 10:56 |
|
![]() |
|
vær obs på der er aflysninger og ændringer også
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |